Jak dobrze sprzedać się na rynku, czyli o portfolio projektów interim managera

22 maja 2025 roku, godz. 8.30 – 9.30, online

Powszechnie wiadomo, że managerów najbardziej uwiarygadniają osiągnięcia.

Poranna kawa z Inwenta Interim Partners!

… bo przecież każdy biznes zaczyna się od rozmowy przy dobrej kawie

Portfolio projektów pozwala zweryfikować, czy interim manager rzeczywiście ma doświadczenie w konkretnych wyzwaniach. Dlatego jego posiadanie i zawartość mają znaczenie. Klient w portfolio interim managera nie szuka ładnych opisów projektów. Klient szuka konkretnej odpowiedzi na pytanie: "Czy ta osoba poradzi sobie z moim problemem – szybko, skutecznie i bez ryzyka?"

  • Jak jednak zapewnić sobie dobrą pozycję porównawczą z konkurentami?
  • Jak pokazać siebie, jako produkt idealnie dopasowany do potrzeby klienta?
  • Jak ograniczyć niepewność klienta związaną z tzw. „człowiekiem z zewnątrz”?

Interim managerowie często nie doceniają tego narzędzia, bo działają operacyjnie, nie marketingowo.

Z jednej strony mamy przyzwyczajenie do relacji, nie do autoprezentacji, często brakuje nam czasu i... priorytetu. Z drugiej zaś strony mamy obawy o poufność i lojalność, przekonanie: „moja praca mówi sama za siebie”, ale również zwyczajną niepewność, jak dobrze to zrobić.

Dlaczego tak bywa?

W jaki więc sposób korzystać z tej dźwigni wiarygodności i transparentności? Jakie są skuteczne i dobre praktyki w tym zakresie?

Tradycyjnie zapraszamy do dyskusji w gronie praktyków.

Dlaczego warto zacząć dzień od porannej kawy z Inwenta Interim Partners?

  • budowa społeczności praktyków interim management
  • dzielenie się doświadczeniami, sukcesami i wyzwaniami w gronie senior managerów
  • dostęp do aktualnych trendów i wiedzy branżowej
  • analiza case studies zarówno sukcesów, jak i porażek - wnioski i unikanie podobnych błędów
  • wsparcie w rozwiązywaniu problemów zawodowych
  • informacje o ciekawych projektach „z pierwszej ręki” budowanie sieci kontaktów i cennych relacji biznesowych
  • rozwój osobisty i zawodowy
  • wzmacnianie świadomości usługi interim management oraz jej roli w rozwoju biznesu i gospodarki
  • pomoc w odnalezieniu się na konkurencyjnym rynku usług projektów interim management

Poza tym… rozmowa przy dobrej kawie łączy ludzi!

Ponieważ nasze interimowe spotkania przy kawie, to:

Image

Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane.

Zarejestruj się

Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia osobom świadczącym usługi bezpośrednio lub pośrednio konkurencyjne wobec usług Organizatora i/lub osobom podającym nieprawdziwe informacje.

ImageImageImage

O czym są nasze spotkania?

Skupiamy się na trzech aspektach, istotnych dla współczesnego managera

Wsparciu rozwoju zawodowego

Stwarzaniu możliwości efektywnego poszukiwania wyzwań zawodowych

Ułatwieniu nawiązywania relacji biznesowych

ImageImageImage

Robimy to przez pryzmat zagadnień angażujących zawodowo dzisiejszych managerów

- praktyków zarządzania, mierzących się z wyzwaniami dynamiki i zmienności współczesnego biznesu

Poruszana tematyka odpowiada na potrzeby senior managerów, którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje lub planują zmianę zawodową w kierunku niezależnego działania, jako interim managerowie


Zapraszamy też managerów, którzy preferują pracę etatową i interesują się dobrymi praktykami oraz trendami w nowoczesnym zarządzaniu

Dla kogo są nasze spotkania?

Prowadzenie

Marzenna Tusza

Interim Manager, z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu operacyjnym w firmach właścicielskich, polskich
i międzynarodowych.


W Inwenta Interim Partners zarządza segmentem projektów managerskich opartych o delegowanie managerów czasowych (tzw. interim managerów) do przeprowadzania zmian w firmach, którym zależy na wypracowaniu szybkich i trwałych rozwiązań, prowadzących do rozwoju i wzrostu prowadzonego biznesu (tzw. transition management).

Image

Interim Manager / Project Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem w globalnych korporacjach (głównie w branży automotive) oraz firmach doradztwa personalnego. Obszary ekspertyzy: Strategia i doradztwo HR, Rozwój pracowników, Kultura organizacyjna, Zarządzanie wynagrodzeniami i benefitami, Rekrutacja, Analizy i raportowanie, Komunikacja wewnętrzna, Zarządzanie projektami i procesami, Zarządzanie zmianą.

Anna Cholewicka

Image

Partnerzy