22 maja 2025 roku, godz. 8.30 – 9.30, online
Powszechnie wiadomo, że managerów najbardziej uwiarygadniają osiągnięcia.
Poranna kawa z Inwenta Interim Partners!
… bo przecież każdy biznes zaczyna się od rozmowy przy dobrej kawie
Portfolio projektów pozwala zweryfikować, czy interim manager rzeczywiście ma doświadczenie w konkretnych wyzwaniach. Dlatego jego posiadanie i zawartość mają znaczenie. Klient w portfolio interim managera nie szuka ładnych opisów projektów. Klient szuka konkretnej odpowiedzi na pytanie: "Czy ta osoba poradzi sobie z moim problemem – szybko, skutecznie i bez ryzyka?"
Interim managerowie często nie doceniają tego narzędzia, bo działają operacyjnie, nie marketingowo.
Z jednej strony mamy przyzwyczajenie do relacji, nie do autoprezentacji, często brakuje nam czasu i... priorytetu. Z drugiej zaś strony mamy obawy o poufność i lojalność, przekonanie: „moja praca mówi sama za siebie”, ale również zwyczajną niepewność, jak dobrze to zrobić.
Dlaczego tak bywa?
W jaki więc sposób korzystać z tej dźwigni wiarygodności i transparentności? Jakie są skuteczne i dobre praktyki w tym zakresie?
Tradycyjnie zapraszamy do dyskusji w gronie praktyków.
Dlaczego warto zacząć dzień od porannej kawy z Inwenta Interim Partners?
Poza tym… rozmowa przy dobrej kawie łączy ludzi!
Ponieważ nasze interimowe spotkania przy kawie, to:
Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane.
Zarejestruj się
Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia osobom świadczącym usługi bezpośrednio lub pośrednio konkurencyjne wobec usług Organizatora i/lub osobom podającym nieprawdziwe informacje.
O czym są nasze spotkania?
Skupiamy się na trzech aspektach, istotnych dla współczesnego managera
Wsparciu rozwoju zawodowego
Stwarzaniu możliwości efektywnego poszukiwania wyzwań zawodowych
Ułatwieniu nawiązywania relacji biznesowych
Robimy to przez pryzmat zagadnień angażujących zawodowo dzisiejszych managerów
- praktyków zarządzania, mierzących się z wyzwaniami dynamiki i zmienności współczesnego biznesu
Poruszana tematyka odpowiada na potrzeby senior managerów, którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje lub planują zmianę zawodową w kierunku niezależnego działania, jako interim managerowie
Zapraszamy też managerów, którzy preferują pracę etatową i interesują się dobrymi praktykami oraz trendami w nowoczesnym zarządzaniu
Dla kogo są nasze spotkania?
Prowadzenie
Marzenna Tusza
Interim Manager, z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu operacyjnym w firmach właścicielskich, polskich
i międzynarodowych.
W Inwenta Interim Partners zarządza segmentem projektów managerskich opartych o delegowanie managerów czasowych (tzw. interim managerów) do przeprowadzania zmian w firmach, którym zależy na wypracowaniu szybkich i trwałych rozwiązań, prowadzących do rozwoju i wzrostu prowadzonego biznesu (tzw. transition management).
Interim Manager / Project Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem w globalnych korporacjach (głównie w branży automotive) oraz firmach doradztwa personalnego. Obszary ekspertyzy: Strategia i doradztwo HR, Rozwój pracowników, Kultura organizacyjna, Zarządzanie wynagrodzeniami i benefitami, Rekrutacja, Analizy i raportowanie, Komunikacja wewnętrzna, Zarządzanie projektami i procesami, Zarządzanie zmianą.
Anna Cholewicka